Merhaba arkadaşlar tüpbebek 40+4 ten…… benim bugün nişanim geldi 6da sancimda vardi gittim devlet acile acilma 1 bck cm
Yatışa aldılar kanamam başladı ama ne sancı kaldı nede açılma.. Sezeryan olsun dedim istedim tüpbebek olduğu için kabul etmediler.. Simdide eve gidebilirsin dediler bişey olur mu bebeğime korkuyorum