İki farklı doktora gittim birisi plesantan yaşlanmıs bebek 2 hafta önde dedi 36 yı zor bulursun dedi
Diğer doktor beklediğimiz birşey gereksiz abartmış hafif olgunlaşma var ama normal bebeğin 1 hafta önde dedi 2 hafta sonra yine gel dedi
Bu durumu yaşayan varmıdır??