Hiç bir şekilde vakit geçmiyor ben Fransa’da yaşıyorum . Bayram bile bayram değil . Ramazan , oruç hevesli ve istekli geçmedi . Türkiye’de öyle mi ? Burası durmuş saat 7’den sonra hayat bitiyor . Güzel aktiviteler yok hiç bir şey yok sadece iyi tarafı ekonomik açıdan iyi olması yoksa hiç bir işe yaradığı yok