ebrarmom08 Cuma günü olan doğumumuzu ağrılarımdan dolayı yarına çektik . 38+1 de yarın oğluşla biz kavuşuyoruz Allah nasip ederse 😍 Dualarınızı eksik etmeyin Rabbim hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🩷
ebrarmom08 Newmommyy bana istersen bugünde alabilirm dedi de alel acele olsun istemedim. İkimizede hayırlı kolay doğumlar o halde sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤎