Tek memeyle de emzirebilirsiniz ben 2 sene boyunca sadece sağ memele emzirdim sağ taraf daha kolayıma geldiği için sürekli sağı verdim ve zamanla sol tarafta süt kalmadı memem küçüldü ve sol tarafı istemedi. Bi memenizi istemiyorsa bile o memeyi sağın sürekli ben onu yapmadım ve çok büyük hata yaptım bebek doymuyor anlamında değil çünkü 2 sene tek memeyle emzirdim onda sorun olmadı ama sol memem çok küçüldü sağ meme kocamandı estetik olarak o kadar çirkindi ki anlatamam sol göğsüme pedler sokmam gerekiyordu dışarı çıktığımda büyük fark vardı iki même arasında ve tişört altında sütyenle bile görünüyordu çok piskolojimi bozmuştu. Emmediği memeyi bol bol sağın süt kesilmesin