Merhaba kızlar normal sancılarım için kontrole gittiğimde açıklık muayenesi oldum o ara doktor çatıma da bakmış tabi bana muayene bittikten sonra söyledi yani hiç zorlanmadım ben olduysam herkes olur 😁 fakat çatımın çok dar olduğunu söyledi doğum başladığı zaman sezaryene karar verilir dedi yani normal doğum yapamaz mıyım mesela 40.haftaya kadar bebek gelmezse sezaryenim de o haftaya kadar bekleyecek mi süreç nasıl ilerliyor ilk gebelik bu arada. Çatı muayenesi doğumu tetikler mi hala nişan vs gelmedi devlet hastanesine gidiyorum