Benim oğlum da da hep kasıktaydı erken doğum yaptım 32 haftalık hiç yukarı çıkmadı şimdi kızımda 30 haftalık olacak aynı yerde yukarı çıkmıyor perinatoloji takipliyim erken doğum sebebi olarak görmüyor orda olmak istiyor orada yada vücut tipin öyle bunujbiçin evet erken dogurabilirsin diyemem dedi tehlike görmedi