Normal doğum düşünüyorum son günlerim artık fakat hiçbir şekilde sancım,açılmam yok bebek hala yukarıda doğum kanalınada girmemiş doktorum son olarak normalde kararlıysan suni sancı vererek deneyelim fakat suni sancı verildikten sonrada normal doğum olucağının garantisi yok dedi korkuyorum suni sancı nasıl bi süreç yaşayanlar tecrübelerini paylaşabilir mi