klbkvadisi Merhaba göğüs ucu kremi her şekilde lazım olan birşeymi öyle yada böyle çatlıyor veya yara oluyormu göğüs uçları
Aysenurrrrbgccc klbkvadisi Daha dün doğum yaptım ve gereksiz diye alıp hastane çantama koymadım o kadar pişmanım ki bir gece de çatlama oldu ve bebeğimi şu an düzgün bir şekilde emziremiyorum
prens_prenses_annesi klbkvadisi ben lansihon kullandim hic ise yaramadi saglik ocagindan doktorum antibiyotikli krem yazmisti onu surdum gecmisti
Bennureyla klbkvadisi gerekli görmeyerek almadım. Doğumdan sonra eşimi koşarak eczaneye gönderdim. Çatladı ve kanadı göğüslerim. Garmastan pomat kullanıyorum memnunum.
klbkvadisi Mervee__ merhaba kırk ml yeterli olurmu Bı tane aldım ama bi tane daha almam gerekirmi bilemedim yoksa lazım olursamız alayım ne dersiniz
Mervee__ klbkvadisi fark etmez yazıyor reçetede kızımı emzirken yara olmuştu alıp şürmüştüm çok iyi grldi geçti hemen
Kbrbydk Bennureyla garmastani devlet karşılıyor mu acaba bilginiz var mıdır?yazdirsam diyorum aile hekimine ama
biranne__ klbkvadisi bende bunu araştırıyordum şimdi iyi denk geldi bekliym şurda hangi marka alınmalı bilmiyorum ama lansinoh çok pahalı ya
biranne__ Mervee__ evet öyle diyorlar sanırım 30. Haftadan sonra faln başlanıyormuş bide ama ebebek te iki marka gördüm bilemedim diğeri nasıl ya
Gulsah_09 klbkvadisi ben krem surmeye 2 ay önceden baslamistim ve dogumdan sonra gogus uclarım çok yara oldu benim icin dogumdan daha cok acıydi ama 1 hafta sürdü ve kremsiz duramiyordum
klbkvadisi biranne__ ben aldım az önce trendyolda lansınoh 343 tl kırk ml zaten fazla gıdıyormuş krem
Bennureyla Kbrbydk bilmiyorum benim aciliyetim vardı canım yanıyordu hiç yazdırmakla uğraşmadım. Siz bir sorun karşılıyor mu diye. 400₺ qlmıştım
biranne__ ipeklinaismom incia dan memnunsunuz heralde nasıl iyimi bende onu düşündüm fiyatıda iyi gibi duruyor
Esrackc klbkvadisi bu tarz şeyleri trendyoldan almayın bence. Güvenilirliğine pek emin olamıyorum ben şahsen.