ShemsTural Hanimlar merhaba. Ben ikili tarama yaptirmaliyim. Devlet hastanelerinde nasil yaptiriliyor? Ben yabanciyim sigortami yeni yaptirdim. Nereye gidecem nasil olacak bilmiyorum. Kendi doktorum ozeldzorda pahali yapiyorlar. Devletde ucretsizmi?
dunyam3105 ShemsTural evet ücretsiz zaten normal usg ile bakıp ense kalınlığı ve burun köküne bakıyolar bide kan tahlili veriliyor o kadar, devlette yaptırıp özel doktornza gittiğinizde o da ayrıca usgde değerlendirebilir bence
ShemsTural dunyam3105 peki dvletde yaptirdigimizda randevu falanmi almamiz gerekiyor? Yoksa direk gidip de yaptirabiliyoruzmu?
Pakizecetiinn Ben özelde 60 tl ödedim. Hastaneden hastaneye değişir fiyatı. Devlette de yaptırabilirsiniz
Pakizecetiinn ShemsTural Devlete hiç gitmedim bilmiyorum ama normal kontrolden farkı doktor bebeğin ense kalınlığına falan bakıyo sonrasında kan veriyosunuz uzun süren bi şey değil yani