Arkadaşlar 40+5 doktorum eğer bu hafta doğum olmazsa suni sancı ile pazartesi doğuma alacm dedi. Cevremdekiler de gitme suni iyi değil deyip aklımı kurcalayanlar var ama baş aşağı geliyor dedi doktorum. O yüzden bende bı an önce kurtulmak ve bebeğime kavuşmak istiyorum. Sizce kendi sancilarimi mi beklemeliym yoksa pazartesi gitmeli miyim bilmiyorum