Arkadaşlar merhaba bir sorum olacak ben özele gidiyorum ve biliyorsunuz ki özeldekiler için seseryancı diyorlar ben şöyle bir durumla karşılaştım sizde de aynı durum olduysa ne yaptınız yardımcı olur musunuz ?
Kafa büyüklüğü 2-3 hafta önde olduğu için normal doğum olamayacağını ve sezeryan olması gerektiğini normal yaparsak çatlayacağımı söyledi …