Melliisaa Kızlar burun aspiratörü almak o mantıklı yoksa serum fizyolojik yani şırıngayla izotonik su vermek mi mantıklı hangisini yaptınız tecrübeli anneler
Bbuse12 Melliisaa serum fizyolojik i siringayla kullanip bu wee baby nin burun aspiratoru var sari renk te onu kullaniyorum baslik almaya gerek kalmiyor yikanabiliyor
Melliisaa Bbuse12 yani izotonik suyla serum suyunu çekiyorsunuz şırıngaya önce yıkama yapıyorsunuz Bebek burnuna sonra burun aspiratörü ile mi çekiyorsunuz
Bbuse12 Melliisaa 2,5 yasinda hala kullaniyorum ozellikle hastalik donemlerinde onun disinda burnu tikali olup olmadigini belli ediyor