Cangul Bugün 9+1 gnlük hamlym ikinci gebeliğim ilkini kaybettik .Bebeğin bulunduğu yerde kan varmış dediler ilk gebeliğimde de vardı yarın kontrolum var korkuyorm 🥺😞 aranzda başına gelen var mı ? Kesede kan olması
Burcu35 Cangul benim kesede değil ama kese yakınında 3-4 bölgede kanama vardı progestan hapı fitil olarak kullandım 4 hafta sonunda geçmişti 6 hafta boyunca ilacı kullandım yinede. Çok şükür geçti sonra. Seninde inşallah geçer canım🙏🏻
Cnrmom 7 haftalık hamileyken kese içinde kan vardı benimde öevresinde 5 iğne verdi 3 günde 1 vurulmam için bide progestan kullandım rabbime şükürler olsun suanda 19+4 üz. Kurban olduğum rabbim yavrunu sana bağışlasın inşallah 🙏🏼 Sağlıkla kucağına almayı naship etsin