Bbuse12 Kizlar 34+2 olduk erken dogum riskim var gogsumden sut gelmeye basladi kiyafetimi islatir duruma geldi dogum cok mu yakin boyle yasayan oldumu 2. Gebeligim ilk kez boyle oluyor
Yazmelegi_ Bbuse12 bazen erken haftada bile gelebiliyormus normal sayılıyormus doğumla alakası yok sanırsam
Merve_3351 Bbuse12 benmde erken riskim var suan 33 deyim 1 ay önce felan su gibi aktı dr bisi olmaz demişti
biranne__ Bbuse12 normal sayılıyor onlar ya benimde 19 dayken sıvı gelmişti daha gelmedi şuan 22 olduk
svncgldgn Bbuse12 26. Haftdan bwri atlet ve sütyenlerimde damla damla ıslaklık olıuor benimde 36+2 yiz şuan sıkmayın, dokunmayın aksın bir eşy olmaz sıkmak, uyarmak erken doğumu tetikleyebiliyor diyorlar
Papyon_34 36 haftalığım bir iki aydır ara ara geliyor. Doğumla alakasını olduğunu düşünmüyorum. Doktoruma sordum normal olduğunu söyledi