Vntass Normalde 7 aydır regl görmüyorum doktor görmesende hamile kalma riskin var demişti bir buçuk ay önce doktor test yaptığında 0.02 çıkmıştı bugün yine doktora gittim beta istedi sonucum böyle syarın sonucu göstereceğim sizce var mıdır
buse76 Vntass bence kesin sonuç olarak hamilesiniz diyemem sonuç çok düşük 5 pozitif oluyor 10 dan sonrası kesin pozitif bence kimyasal olabilir iki Güne bir kan verin 6 çok düşük kabul ediliyor umarım sağlıklı gebeliktir
sweetmom_ Vntass maşallah var vallahi. Hayırlı olsun 2 gün arayla bak inşaallah artar ve sağlıklı bir gebelik olur🤍🤲🏻🤲🏻💐💐💐
Vntass buse76 evet bende ondan biraz tedirginim tahlilimi yenileyeceğim zaten inşallah sağlıklı bir gebeliktir 🙏🏼
buse76 Vntass geçen bir arkadaşiminda 6 çıktı doktor kimyasal geçiyorsun dedi 30 40 dan sonrasi kesin olarak kabul ediyorlar doktorlar genelde
FKRKS29 Vntass bazı yerler 5 ten üstünü hamilelik kabul ederken bazıları 10 dan üstünü ediyo bi daha tekrarlayın derim 3 ay önce kan verdim 8 kusur çıktı negatif dediler
buse76 FKRKS29 evet bence de gebelik değil bu olsa yüksek çıkar 7 ay kısa bir süreç değil benimde öyle olmuştu negatif çıktı o yüzden umutlanmak bazen insanı çok üzüyor sonrasında
FKRKS29 buse76 evet ya , şükür ben kan verdim 8 cikti regl oldum sonraki ay hamile oldugumu öğrendim şuan 7+5 iz yarın kalp atisi için gitcez insAllah bakalım , umutlaninca insan daha çok üzülüyo Rabbim herkesin hakkında hayırlısını versn❤️