Bebekayik Evet özeller aldı başını gidiyor ama devlet hastanelerinde asla boşluk olmuyor sadece talepte bulunuyorum bende ama asla randevu açılmıyor ilgisizlik hat safhada imkanlar kısıtlı. Hem özele hem devlete gidiyorum devlet hastanesinde yaşadığım sorunu hiçbir yerde yaşamadım maalesef toplamda 5 doktor değiştirdim devlette , devletteki doktorlarda normal doğuma girmiyormuş sezeryan doğuma da nöbetçi doktor giriyormuş tam bir hayal kırıklığı