Kubrakstr benim zaten başta riskli gebelik olabilir diye şehir hastanesi perinatolojide yapıldı takibim. Ara kontrollere de yine devlet hastanesi kadın doğuma gittim. O yüzden ayrıntılı ultrason hariç özele gitmedim henüz.
Şimdi pek sıkıntı yok gibi. Ben de doğumu özelde düşündüğüm için doktor ve hastane arayışındayım. Doktor iyi olsa, doğum yaptırdığı hastane kötü çıkıyor. İkisi birden iyi olsa fiyat çok uçuyor. Medipol en aklıma yatanıydı ama daha bayram tatiline denk gelme ihtimalini bile belirtmeden, doğum mesai dışı olunca ücret var mı, takipli olduğum doktor geliyor mu diye sordum, ucu açık bir cevap veriyorlar gelebilir de gelmeyebilir de diye..
Bu sebepten doğumu devlette yapacaksam zaten kalan kontrollere de özelde gitmemin anlamı yok.