Kahvemsi-05 Görürsün canım ilk gebeliğimde çok erken yürüdüm ben son haftalarda doktor yat dedi ailem geldi vs yürüyemedim yinede faydasını gördüm şuan 32+5 haftalığız pek yürüyemiyorum ama her türlü hareketin faydası var dedi doktorum son haftalara girdikçe ördek yürüyüşü merdiven inip çıkma bağdaş kurup bacakları indirip kaldırma yap dedi bir sorun yoksa eğer yaptığımız her hareketin faydası var ama bu son dediklerim 36 haftadan sonra yapılmalı yürüyüş her haftada yapılan bir egzersiz ödemede faydası çok