bahar_07 bebeimibeklerken33 medicalpak Ceren Dinçer Ata çok çok iyi bi doktor gebeliğimin en başından bu yana ona gidiyorum çok ilgili bi doktor
bahar_07 bebeimibeklerken33 Devlete de gitmek istersen şehir hastanesi İlknur Çam ve Mercan Aslan Çalış
MerveeD bebeimibeklerken33 Forum.yasam.hastanesinde 2 yıl önce Ahmet Isiktanda doğum yaptım 10 numaraydı ama coook hastası var uzun ilgilenmiyor, şimdi hamile kalsam Çağdaş mavigök (yenisehir hastanesi) yada yine kendim doktoruma giderim.
Limonumsu Merve_3351 merhaba Semra hanım sezeryan sonrası normal doğum yaptırıyor mu destekliyor mu bu konu da bilginiz var mı
Merve_3351 bebeimibeklerken33 Evet cnm ben prof.lererede gittim hani daha iyi bir doktora gitme şansım da var. Ama aslan ilgilenmiyorlar parayı veriyosun işleri bitiyor ama semra hanım gayet ilgili