40+ 1 haftalık gebeyim Bugün alttan muayene oldum sonrasında hafif kanama gördüm ve hala görüyorum nstde sancım çıkmadı ebe bi kaç cm açıklığın var dedi istersen yatış yapalım dedi bende evde sancımı çekip öyle gelmek istediğimi söyledim hafif adet olmuş gibi sancım var sizce doğum ne zaman olur