Merhaba arkadaşlar size bi konu hakkında danışmak istedim. Benim ramazan ayında 2 tanıdığım evde doğum yaptı doğumdan sonra ambulansla hastaneye götürüldüler bebek doğmasına rağmen hastanede dikiş yediler bebek doğmuş zaten kesisiz dikişe gerek var mı bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi?