iclal_540 Bir gün öncesinden belim ve kasıklarım ağrıyordu Man doğuma yönelik belirti yoktu bugün bir damla kan geldi ama şuan da ne belim ne kasığım ağrıyor ne yapmalıyım
miniiiikfasulye iclal_540 Kesinlikle canım hastaneye gitmelisin kanama normal değil Nisan mi bilmiyorum ama benim suyum patlaması ile gitmiştim bide zamanın yani