Zeynep_99 Yeni dogum yapicam yavas yavas eksikleri almaya basladim sampuan ve yagi ne alsam bilemedim elimora diye marka var ozlem Öz’ün dogal organik diyo bilemedim ne alicami onerilerinizi bekliyorim
mombarbie_ Zeynep_99 ecowell markasını tavsiye ederim yağ kullanmıyorum gözenekleri tıkanıklık yapıyormuş onun yerine losyonunu kullanıyorum bebisime
Gg5348 Zeynep_99 bence fenomen markalarını kullanmayın ne kadar denetleniyor bilemeyiz şampuan ecowell losyon da sebamed ya da bepanthol alın mis gibi
bahocum Zeynep_99 ben olsam o fenomenlerden çöp dahi almam. Hiçbirine asla güvenmiyorum. Bilindik düzgün bir sürü marka varken hiç gerek yok
Edckr Zeynep_99 Fenomen ürünlerinden uzak durun lütfen, plastik pet şişelerde ürünleri bekletiyorlar videoları çıkmıştı hiç güvenilir değil. Ben Musteladan vazgeçmiyorum 4,5 yaşına geldi hâlâ Mustela ☺️