Suveyda26 Kızlar 34. haftamdayım. Kasılmalarım için Adalat crone diye bir ilaç verdi dr. Çok kararsız kaldım. Kullansam mı iyi olur. Kullanmazsam erken doğum olur mu. Aranızda bu ilacı kullanan var mı ?
Evinaram Suveyda26 bana da bu ilacı verdi tansiyon ilacı mıymış ben sadece Birgün kullanabildim tansiyon baş ağrısı yaşadım çok kötü oldum bıraktım içmeyi
Mervesg Suveyda26 Sağlıginizi etkilemiyorsa yan etkisi cok yoksa kullanin bana da verdi kullaniyorum bn
mel33 Yildizim Canım bende adalat kullanıyorum.bugün tansiyonum bur az yükseldi.bu ilaç tansiyonu düşürüyor değil mi
Ikizannesi1 Zeliha66 27 haftalık ikiz canım kasılmalar var diye ciger geliştirici iğne vurundum ne olur ne olmaz diye yatıyorum şimdide ama geçmedi kasilmalarim
Mervesg Suveyda26 kasilmam yoktu yada ben bilmiyorum kanamam vardi bi gun hastanede kaldim cikista verdi doktorum
Mslali Ya benimde geçmedi şimdi şükür 37+4 olduk ama 33 ten beri erken doğum riski yaşıyordum adalat ve serumlar bugüne getirdi bıraktım şimdi 1 haftadır ama gelmiyor galiba bu kezde ufaklık.
Zeliha66 Ikizannesi1 magnezyum falnda verdi mi? Benimde erken dogum riskim var cumartesi ciger gelistirici yapılacak. Kasılmalarım arttı bu ara gidince söylüycem.