Bi şey olmaz canım endişelenme, ben de 26+4 ken kanamam oldu baya kırmızı kanama koltuk kaldırmıştım acile gitdik doktor vajinal ultrasonla baktı rahim ağzı kısalığımda yoktu önlem olarak gera fitili ve proluton iğne yazdı bol bol da dinlenmek şuan 28+2 haftalığım kullanıyorum çok şükür kanama tekrar olmadı ama her gün az da olsa yürüyünce kasık da ağrı oluyo, sen lekelenmeye göre endişelenme her ihtimal dikkat et bolca sıvı tüket ve dinlen