Yarenbyz53 Dün tahlil verdim yine idrar yolu enf var nasıl geçecek bu durum bazı yerlerde okudum erken doğuma sebebiyet veriyormuş 😔
Esrasnyz23 Bende yeni öğrendim bende de varmış enfeksiyon 2 hafta sonra tekrar gidicem sezeryan mı normal mi olucak ona karar vericek enfeksiyon için ne der bilmiyorum sağlık ocağındaki doktor antibiyotik yazar dedi