Sevval0704 Arkadaşlar hamile olup ocean extramag kullanan var mı? Ya doktorum verdi bel ağrım diz ağrım kasık ağrılarım için ama internette bazı yerlerde magnezyum faydalı yazıyor bazı yerlerde zararlı diyor ben anlamadım bu işten bişi korkuyorum kullananlar yazabilir mi. Gerçekten ağrıları alıyor muu
Selothatun Sevval0704 magnezyum faydalı ben özellikle soda da bile magnezyumu yüksek olandan alıyorum. Eklem ağrılarına kramplara iyi geliyor ilacıda
Civciv53 Sevval0704 hem ağrılara hem kasılmalar için veriliyor. Çok iyi geldi bana normal hamile olmayanlar bile kullanıyor vitamin olarak düşün canım. Ben riskli gebeyim günde 2 kere kullanıyordum 19. Haftada ağrım olunca 3 çıkardı doktorum. Magnezyum olarak en iyisi extramag diğerler kabız yapabiliyor. Gerekirse magnezyumlu soda iç canım özellikle kızılayın magnezyumlu olanını al. Muz yiyebilirsin oda iyi geliyor canım
Ipekulas Sevval0704 benim kuyruk sokumu ağrım vardı kullandım ama bi faydasını görmedim ya doktorumda değiştirdi ama kullanılıyor tabi belki size faydası olur
mombarbie_ Sevval0704 20.haftadan doğuma 2 hafta kalana kadar kullandım çok faydasını gördüm tavsiye ederim
Silaybooo123 mombarbie_ merhaba bişey sorabilir miyim düzenli kullanmanızda etkisini gördünüz mü ocean extramagın