Ben varım 7 yaşında oğlum var onda herhangi bi sorun yaşamadan sağlıklı bı gbelik gecirdim ondan sonra iki dusugum oldu erken hftalrda bendeki değerlere göre devlet hstnesi ne coraspin ne sulandirici igne bslamiyordu ama düşük oranda oldgu için pihtilasmam özelde takipliyim şuanda 8 hftalik hamileyim kalp atımı duyuldu duyulali iğne vuruyorum clexan dye 37.hftya kdar kullanmm grekiyomus bde progestan fitil kullnyorum günde bı kere