Rabia06 aynı durum bende de var. Yani herşeyden yiyorum ama baya ölçülü öyle 31 haftalık ikiz gebe iştahı asla yok. Bide yiyince aşırı rahatsız oluyorum az yememe ve ekmek dahi yemememe rağmen nefes bile almakta güçlük çekiyorum. Ama hep vitamin içeren sebze meyve yiyorum onunla avutuyorum kendimi🤷🏼♀️