Btlgndz Bugün kontrolümde ilk gebeliğim sezeryan olduğu için Seseryan günü vereceğiz dediler kan ver anesteziye randevu al dediler anestezi mi verecek sezeryan günü nü hiç anlamadım valla yardımcı olur musunuz
tatlibebegim_ Btlgndz bana doktorum verdi günü 29una bugün ekg ve kan tahlili yaptırdım sonucu yeni çıktı yarın anestezi doktoruna gösterecem
Burcinn__ Btlgndz ameliyat olduğu için anestezinin onayı gerekiyor canım o yüzden kendi doktorun verir günü
asel-yasarrr Btlgndz hayır kadın doğum verecek sadece anestezi herhangi bi haftalığın alerjin dalan var mı diye görecek not alacak
Burcinn__ Btlgndz sonuçları anesteziye Btlgndz test sonuçlarını anestezi onayladıktan sonra kendi doktoruna gidersin 🙂
tatlibebegim_ Btlgndz tahlilleri yaptırdıktan sonra sonuçları anestezi doktoru görmesi lazım en son kendi doktoruna gidiyosun gün verir kaç haftalıksın ki
merylii_ tatlibebegim_ ay bugün kontrole gittim çatım çok basıkmış doktor çok derin epizyotomi gerekir ve ona rağmen sezaryene dönebilir dedi, bende iki eziyet çekmeyim dedim sezaryene gün aldım😂
tatlibebegim_ merylii_ yaa sağlıkla geldin minikk bende iki acıyı birden yaşamamak için sezaryeni istedim 😅aralarında 4 5 gün olcak bebişlerinn ismini ne koycaktınızz🥰
tatlibebegim_ Btlgndz valla bilmiyorum ki ben ilk kan verdim kadın Doğuma gidip sekreket kayıt açıyo o yönlendiriyo bi kağıt verip
tatlibebegim_ merylii_ bizde Poyraz Ali koyacaz inşallah bian önce görmek istiyorum💙o zaman kaç haftalık doğurmuş oluyosun