Ketenprensess Kızlar 37+3 haftaliğım bugün doktor bana bebeğin kilosu geri dedi. Bebeğin kilosu 3 kilo bu arada normal degilmi daha ne kadar olsun😊acaba benmi yanlış biliyorum 😊
Lovely77 Ketenprensess bazı doktorlar mı çok şey yapıyor anlamadım. Ben 38. Haftada doğum yaptim ve çocuğum 2.5 kilo doğdu. Ama çok çabuk toparladı hatta kilolu mu doğdu diye soranlar olurdu. Küçük bebekler daha çabuk toparlıyor. Saglikliysa kiloyu dert etmeyin
bebisliozlem Ketenprensess canım saçmalamış bakma sen o doktora bizim de 5 gün geriden geliyor 37+0′da 3150 kiloydu iri olacak bu bebek dedi 🤣 çüş diyesim geldi ne alaka yani
Gorkemm Ketenprensess ya benim bebeğim 36 dan sonra çok az kilo almaya başlamıştı mesela taaa 42 doğurdum 3450 doğdu ama sonrasında ilk ay mesela 1.5 kg almıştı çokta dert etmeyin bence ya sağlığında sıkıntı yoksa kordondan beslenmek için geçişleri normalse yapacak bir şey yok yani anne baba ile de ilgili bu eşimde bende zayıf insanlarız bebek sağlıklıysa inanın dert edecek bir şey yok
Ebruliiiiii Valla banada bebeğin geride üç hafta kadar dediler sadece zayıf doğdu çok şükür iki aylık olduk herşeyimiz çok normal zayıf bebek kendini daha çabuk topluyor merak etmeyin
Ebruliiiiii Aynı hastanede farklı doktora gittim bir haftada ikiside farklı farklı söyledi çokta sallamayın sağlıklı olsunda zayıf olsun daha çabuk toparlanıyor onlar
Havvakc Ketenprensess 37+2 3100 çok iyi demişti . Bazı doktorlar abartıyor bence sizinki gayet normal
Edckr 37+2’de 2450 gr olarak doğdu. Zayıf bir çocuğum var hâlâ öyle ama çok şükür sağlığı, vitaminleri yerinde. O yüzden kilosuna çok takılmayın.
Boncukk123 Ketenprensess 36+3 de 2600 gram doktor MaşaAllah iyi dedi 1 hafta da sizin bebek 400 gram almış gibi oldu neresi geriymiş acaba
La_Liberte Ketenprensess doktordan iyi bilecek değiliz ama bazı doktorlar da abartıyor. Ben kızımı 38+da 2955 doğurdum sarılıktan dolayı kilosu da düştü ama bir ayda çok güzel toparladı. Sizin gayet de güzel maşallah 🙏🏻