Semoski Bebeğim tam boşaltamıyor 3 günlük bol bol emzirmeme rağmen taş gibi oldu memeler elektrikli pompa kullanma elle sağ dediler ama başa çıkamıyorum acil yardım pompa ile sağsam mı mastit olmak üzereyim
Kiwitoveannesi Semoski sagdikca sütun çoğalır tazelenir bende sagiyorum sandığın sütü vermeden önce ilk önce emzir sonra ver
mombarbie_ Semoski Manuel pompalar var onlarla da sağım yapabilirsiniz ben de de aynı sorun olmustu sıcak duş masaj sonrası sağım yapmıştım ve geçmişti
OzlemC Semoski bak kesinlikle dediğime kulak ver. Şuan en değerli kolostrum sütün var. kesinlikle bol bol bol emzir. Bir kaç kez de sağıp saklamo değerli sütü aşı zamano verirsin bebeğine iyi gelir. Bir daha bu değerli süt gelmiyo. Dığum yaptıktan 5 gün sonra kesiliyo normal süt geliyo
Iremkoko Semoski tabikide elektrikli pompayla 2 saatte bi boşalt ben mastit oldum ameliyat oldum doğumdan daha zor günler yaşadım boş konuşanlara inanma elle sağmanın sebebi neymiş ya hemen sağ gögüslerini hem sütün artar hem mastit olmazsın
Semoski Emzirmeye teşvik heralde yapmaya çalıştıklsrı ama zaten emziriyorum uzun uzun iki memeyi de sağıp veriyorum şuan. Zor boşaltıyor hep sert biri boşaltırken diğeri sertleşiyor