Papyon_34 çocuğu yaparken soğumuyorsa doğuma da girerken soğumasın bir zahmet. Böyle düşünen kocalara karşı irite oluyorum resmen. Benim eşim kendisi girmek istedi girmesi çok çok iyi oldu çünkü neler yaşandığına bizzat şahit oldu ve o günden beri en büyük destekçim, oğlumuza baban seni doğurduk desek yadırgamaz o kadar düşkün yani babasına çünkü ilk altını o değiştirdi ilk gece ikisi beraber uyudu hatta mama hazırlamasını ben eşimden öğrendim. Sezaryen olsa hiç bu kadar etkilenip halimden anlayacağını düşünmüyorum açıkçası çünkü her şey perdenin arkasında olup bitiyor sonrasında çekilen acıyı anlamaması normal karşılanabilir ama normal doğumda öyle değil malum çekilen sancıya şahit oluyor, doğuma hazırlık için hastanede yapılan egzersizler vs hepsinde yardım ediyordu