momofmychildren ben ilk yıldönümümjzda tatildeydik o yuzden ozel bisi yaomadim hatta sonrakilerdede yalmadik sadece dogum gunlerimzide kutlama yaptik. O yuzden soyle boyle yap diyemem sana ama ben ilk dogum gununde hediye olarak fener formasi aldim esin eger mac izleyen biriyse tuttugu takimin formasini alabilirsin erkeklere alincak seyler maalesef kisitli benim de ilk aklima bu geldi valla bunu aldim