biranne__ dün kontrolüm vardı 25 haftalığım ve doktorum yaptırmayı düşünüyomusun dediğinde arada kaldığımı onun ne düşündüğünü sordum oda bebeğin durumu ve benim durumuma göre ailedeki şeker öyküm olmamasıyla da birlikte yaptırmamaya karar verdik. Bebek de anne de kendini belli ediyo aslında dedi,sen demiyosanki o günden çıktık bu güne gittik akşam kafede şu tatlıyı yedim bu çikolatayı bastım ki görünüşe göre dikkat de ediyosun aynı şekilde sende devam ediceksen eğer yaptırmayabiliriz dedi. Bence buna doktorunuzla karar verin. Bebeğimizin kilosu sizin kilonuz ailenizde varmı gebeliğinizin başından beri geçirdiğiniz olaylar kullandığınız ilaçlar hepsi ayrı bi detay bence. Yok instada gördüm yok burda yazdılar yükşeyende çocuk böyle oluyomuş kadar basit de değil önemli de değil öyle bi konu.