Merhaba bebeğim 7 aylıkken üstüne hamile kalmışım daha geçen hafta öğrendim adet olmadığım için öylesine yaptığım bir test ve bugün gittiğim doktorda tam 14 haftalık hamile çıktım iki bebek peş peşe yapanlar nasıl gidiyor belki umut verici olur diye yazmak istedim ve emzirmeyi kestinizmi doktor kes diyor ama bilmiyorum