Gzmbrk
Gzmbrk
Ben yağıştan dolayı gidemedim konyaya sevketmişti cünkü. Yarın gidicem. Yarın da tam 30+0 oluyoruz.
Daha önce böyle bisey yoktu ama ilk defa dün “suyunu hiç begenmedim seni konyaya sevketcem” dedi. Bişey de soramadım. Hazırlıklı git yatış yapabilirler dedi ama ben onu kendi ihtiyaclarım olarak algıladım. Eve gelip anneme söyledim bildiğin bebeğin cantasını hazırladı doktorun dedigini duyunca:) inşallah korkulcak bi durum yoktur. Su seviyesi kaç oluyo mesela. 2 hafta önce suyunu izlerken 22 rakamı cıkmıstı ağzından. Dün 19 dedi kendi kendine. Neye yorcamı da bilemedim bu seviyeyi