613156 Ben Ahmet başarana gitmeyi dusunuyodum en başından beri Mayıs’a randevu aldım ama gidip memnun kalan ya da kalmayan var mı hanımlar Bedia kara ile ikisi arasında kaldım doktorum da Ahmet beyi onerince direk randevu aldım
Vaveylaa_2727 613156 bunu özeldekı kendı gıttıgım doktorum yapmıyormu pekı bende beledıye hastanesı Aişe günenç hanıma gıdıyorum da 16 haftadayız 20 ye gırınce bende ona gıdıp gırerım detaylıya dıye dusunmustum benıde aydınlatırmısınız
613156 Vaveylaa_2727 ben de meram akademi de nihan hanıma gidiyorum ama maalesef onlarda yokmuş o yüzden dışarı yönlendiriyorlar Medicana da ve başkentte var diye biliyorum onun dışında hep dışarı yönlendirme oluyor