Tüp bebekle hamile kaldım çok şükür progestan dex sabah akşam vuruyordum bitti iğnelerim çok şükür fakat iğneler biteli 5 gün oldu ve müthiş bir baş ağrısı tutmuş migrenimde var zaten ama igneleri kullandığımdan beri hiç agrimiyordu başım sebebi ne olabilir