Seda9507 Merhaba bayanlar. 18+3 haftalık hamileyim. Bir iki gündür böyle adet olacakmışım gibi kasıklarımda sancı var başına gelen varmı ? Muayene günüme henüz var erkenden acile mi gitsem?
Esim Seda9507 bende de oluyordu o haftalarda büyürken oluyor sanırım. Doktora gittiğimde normalde şuan 22 haftadayız içiniz rahat etsin isterseniz gidin bi normal de olabilir. Enfeksiyon varsa o da yapabilir bende enfeksiyon da vardı bebişim iyi çok şükür. Büyürken ağrı olabiliyor
Pa-2121 Seda9507 bende 21. Haftaya gireceğim aynı ağrı var regl olcakmışım sancısı birde karnım çok ağrıyor acaba büyüyor diye mi yoksa aşağıda diye mi bilemedim bu hafta kontrolüm var inşallah büyüyor diyedir
Seda9507 Esim teşekkürler buldum erkene randevu cuma günü gideyim dediğiniz gibi belli enfeksiyon da olabilir.
Seda9507 Esim çok aşağıdaymış o yüzden ağrım oluyrmus. Dikkatli olmazsam erken doğumu tetikliyormus. 😔
Seda9507 vezozcan haa bazı eski kadınlar kız çocukları hep aşağıda olur demişti de dedim gerçekten onla alakalı mi ama demek oyke birşey değil
vezozcan Seda9507 bilmiyorum oyle bisey ilk defa duydum:) ama bizimki kesin erkek yani pipiyi ve kordonu aynı anda gösterdi doktor 😅
Pa-2121 Seda9507 hayır kız ve erkekle alakalı olan bir durum değil ya. annemde erkek kardeşimde öyleydi mesela, eltim kız çocuğunda öyle oldu değişiyor kişiden kişiye