Kızlar merhaba yeniden. Şimdi size dün yaptığım testimi göstereceğim. Renkleriyle biraz oynayınca çizgi daha da belirgin hale geldi. Merak ettiğim şey şu, o çizgi her testte çıkar mı? Yani testin kendisinde varolan bi çizgi de idrarla birleşince ve fotoğrafla oynayınca mı belirginleşir? Yoksa gebelik yoksa hiç mi çıkmaz ne kadar shoplasakta? Yurtdışında olduğum için hemen kan veremiyorum cumaya randevu verdiler o yüzden merak ediyorum
