biranne__ Sizce ayarlanabilir olanlardan mı almalıyım, yoksa crocs mu alsam. Hangisi daha rahat olur bilemedim. Siz neler aldınız?
MorKelebek54 biranne__ bu konuda bende cok hassastim oost bile actim o derece cok rahat olmak istiyorum dogumda fekan. Crosc cok onerildi hatta gelen yorumladim cogu crocs oldu bende ondan aldim 10 gun felan oldu snairim onu alali herseye onla gidiyorum ayakkabi giy et egil bnemne derdi de yok cok cok rahat oyle boyle degil. Simdi yaz sicaginda ayaklarim terler diye korkuyodum o yuzden crocs alasim yoktu ama inan ki terletmiyo cok rahat alcaksan kesinlikle crosc al
Alynq biranne__ crocs yerine ben ayarlanabilir terliklerden aldım hem hastane odasında giyilir hem doğuma giderken hem doğumdan eve dönerken falan her zaman kullanılır yani ama crocs şahsen ben dışarda giyemem sadece hastanede giymek için de almak mantıksız geldi daha sonrasında da kullanabileceğim bir şey olsun istedim çünkü doğumdan sonra bir köşede bekleyecek 🤷🏻♀️
sedassert biranne__ Ben 6 sene önce hastanede hemşirelik yaparken crocs almıştım hala yazın sürekli giyiyorum şimdi de hamileyim bu yaz da komple onu giyerim yüksek ihtimalle. Doğumda da kullanırım. Kesinlikle crocs öneririm 🩷
biranne__ Alynq ben evde de giymek için almak istiyorum ya dışarda terliğim var heralde onu giyerim ama hastane ve ev için istedim bn evde terliksiz gezemiyorum da
Alynyldr Ben Waikiki den beyaz ev terliği gibi bir terlik aldım tabanı kaymıyor kupona denk gelirseniz çok uyguna geliyor Ordaki terlikler 140 a falan geldi sanırım . Crocs tarzı dışarda da giymeyeceğim için çok para verip almak istemedim.
yamanagihan biranne__ şuan a101 şok marketlere çok güzel terlikler geliyor ve uygunlar. Annem bana eşime kendilerine o terlikten aldı acsip rahat ayagı da terletmiyor. Düz bej renginde
elmaelmaelma Crocs yetişkinlerde çok kaba oluyor, tek artısı uzun saatler ayakta kalanları yormaması galiba. Hastanede zaten çok ayakta kalacak bir durum yok. Normalde giymeyeceğim için öyle bir şey almayı düşünmüyorum.
biranne__ elmaelmaelma katılıyorum giydim ayağıma kendimi hiç öyle sevmedim direk çıkardım 😂😂 acayip çirkindi yani hayalimde o kadar çirkin durmuyordu oysaki neyseki bu model vardıda bunu alabildim ama numarası yüzünden sıkıntı yaşamassam iyidir en büyük 39 du
Merve1414 biranne__ olabildiğince yumusrak rahat terlik alın normal doğum olacaksa ve erken giderseniz hastanede yurudugunuzde rahat terlik olmayınca ayaklarınız tapuklariniz çok agriyo