Haticedgn33 Kızlar sabah 5.30 da uyandım kanamam vardı hala ara ara geliyor doktora gittim geldim şimdi ara ara sancı geliyor inşallah doğum başlar sizde kaç gün sonra doğum başladı
Denizdgr Haticedgn33 ilk gebeligimde aynı gün gece4 de nişanım gelmişti saat 18 de doğurmuştum , şuan ikinciye hamileyim 39+6 yım dünden beri akıntım var yani nişan hala beklemedeyim sancılarım var ama düzensiz bekliyorum öyle degisiyo herkezde
Haticedgn33 Denizdgr benimde sancım var Nst de görüldü ama uzanınca şiddetleniyor yürürken kasılmaları hissediyorum sadece
Esmeray Denizdgr birley sorabilir miyi Denizdgr birşey sorabilir miyim 30 haftalığım sanki rahmim açılıyormuş gibi ara ara ağrım var bu normal mi
Denizdgr Haticedgn33 ha anladım ne oldu şimdi hala hastanedemisiniz yatisiniz verildimi yoksa daha degilmi
Denizdgr Haticedgn33 en son 1 ama 2 hafta önce sabahdan beri sancı cekiyom ama şuan sidetlenmeye başladı artık sanırım bu gece fqlan gelir diye düşünüyom bilmiorum yok daha gitmedim hastaneye esimi bekliodum geldide hemen gelir anneme biseler yiyip gitcez şimdi her 5 dkya indi şimdi sancılarım
Ergmom 37+1 Pazar gecesi kanamam oldu acile gittik ama açılma yoktu sadece sancı çıktı nst de , şuan iyiyim sancım yok fakat yorgunluk ve uyku hali mevcut
Haticedgn33 Denizdgr yok istersen verelim dedi ama ne zaman doğacağı belli olmaz dedi ben eve gitmek istedim geldim
Tantan Haticedgn33 benimde dün bakıldı 1 cm açıklık vardı gece de nişanım geldi şu an iyiyim sancı falan yok şimdilik