Babby doktorum ikili tarama testinin %75 oranında doğru sonuç verebileceğini söyledi fetal dna %99 derece doğruluk oranı olduğunu söyledi sonuçta bebeğin dna sına bakılıyor ve sadece 1 tüp kan ile amino sıvısı bence bu aşamada gereksiz son kararı bize bıraktı acaba doğru mu değil mi düşünmektense fetal dna testi yaptırdım ve 13 haftamda cinsiyetine kadar öğrendik