Jsjkskklsls Arkadaslar ben dogum yaptım dogum öncesi aldıgım rapor ucretı bır miktar yatmıs. dogum sonrası ne kadar yatıyor bılgınız varmı? Alan varmı bu ay odeme? Dogum öncesi rapot ödemesi az geldi bana benmı yanlıs biliyorum
Rabiul Jsjkskklsls kalanı yatıyor , doğum yapınca 1 hafta içinde yarısı kalanı izin bitince bu şekilde yatıyor genelde sizinde bu şekilde değil mi ? Herkesin alacağı ücret değişir sistemde maaş bordrosu ne girilmişse ona göre hesaplanıyor ya
Jsjkskklsls Rabiul bana iş yeri 2 ödeme şeklinde yatacak dedi 1 Mayıs 1′de Bir de Haziran 1′de artı onaylayacağım sizin ödemelerinizi dedi Demek ki alacağım iki ödeme daha var o aklımı karıştırdı
Rabiul Jsjkskklsls bazı iş yerleri 3 seferde yatırıyormuş dün bi arkadaş ta post açmıştı o söyledi iş yerine göre değişiyor bende bilmiyorum mesela kaç defada alacağımı