SGK ya gittim ve sizlerinde bilgisi olsun istedim. Doğumdan 1 yıl öncesinde 90 gün sigortayı doldurmak gerekiyor. Özel kurumlar için diyorum işveren sizi doğum iznindeyken çıkartırsa ihbar tazminatı alabiliyorsunuz ki sigortanızı izindeyken devlet ödüyor yani onlardan bir götürücü şey yok bilginize