Arkadaşlar şu an 17+6 haftalık hamileyim. 10 gün önce falan bebeğimin hareketlerini hissettim (zaten üçüncü gebeliğim) hem de çok belirgin şekilde tekme atıyordu hatta şaşırdım. Ama cuma gününden beri hiç hareket yok. Haftası küçük diyedir diyorum ama neredeyse bir haftadır hiç hissetmemem normal mi haftası küçük olsa da? Bebeğime bir şey olmuş olabilir mi? Doktora hemen gidemiyorum çünkü iki çocuğum daha var ve bırakacak birini ayarlamam zor oluyor. Evham mı yapıyorum gitmeli miyim? Bir de Allah korusun bir şey olsa hisseder miyim acaba?