Limonlukekkk normal diyor herkes 17 haftalık gittiğimde Dr sormuştum ne zaman hissederim diye 1 ay sonra demişti normal sanırım öyle dediğine göre bende endişe ediyorum ama kendini dinle sola doğru uzan kahve iç tatlı biseyler ye karnınla konuş oksa ufak tefek batma bence bebek