6 yeğenim var hepsine baktım hatrı sayılır miktarda, son gelenler ikizdi ablam bakamıyor diye bir tanesine aylarca geceleri ben baktım prematüreydi üstelik. ama gel gör ki şimdi 7 haftam kaldı ama neyi nasıl yapacağımı asla bilmiyorum ve endişeleniyorum. çok normal bi his bence. 😊 üç ay evvel doğum yapan bir arkadaşım da demişti ki canını sıkma hiç, bir şekilde bakıyorsun bilsen de bilmesen de, kendi kendine öğreniyorsun.